pühapäev, 2. mai 2010

Vihastan teid kõiki nüüd ;)

Pole midagi paremat kui olla MINA!

Julgete vastu vaielda? :@
Vaielge, vähemalt saame jutule. :D

Peab mainima, et viimaks vaba olla on kui lennata. ;) Enam ei pea ma mõtlema, mis teen, sest kõik peegeldub vaid MINULE. :D
Peaks mainima, et kõik mu haigused ja nõrkused on justkui pühitud. Tunnen endas jõudu, otsusekindlust ja rõõmu. 3 asja mis siiani alati puudusid.

Aga minu plaanid?
Mäletate veel, et kirjutasin SEB Rattarallist? ;)
Nii, ideed arenevad. Käisin kodus ja meenus, et mul on olemas üks veneaegne aumiiniumraamiga võidusõiduratas. :) Uurisin siis kiirelt, et palju umbes selle kordasättimine võtaks raha. :)
Kahjuks täpset hinda ei saanud, kuid nüüd järgmine nädalavahetus lähen taas koju ja vean ratta poodi, siis oskavad paremini öelda. :)
Juhul kui suudan selle idee teaostada siis võib minu ideed 71km läbimisest suureneda 133km läbimisele. :D

Kõik on nii hästi, nagu üle tüki aja pole olnud. :D Küllap see inimene teab, kellest räägin. Tänan Sind. :)

Nii vapustav õhtu on täna. :) Kohe lähengi rattaga veerema pisut. ;)


Aga põhjus, miks üldse kirjutan on selles, et valgustan siis veidi oma muredest oma blogi austatud lugejaid.
Mul on diagnoositud reumatoidartriit. (Pm see tähendab artriit. Usun, et enamik teab mis see on.)
Lisaks on mu jalg 1cm lühem ja tänu sellele on mul pidevad seljavaalud, mid surun maha valuvaigistitega. :D
Mu silmad. Noh, mis öelda, hästi ma ei näe, kuid pime pole. Veel. Tulevikus on suur võimalus, et jään pimedaks.
Kõik see enam ei hirmuta mind, nagu varem. ;) Ma küll ei kavatse oma elu põletada, kuid nüüdsest teen seda mis soovin. :D Või ma isegi ei oska öelda. Tõestan, et minus on rohkem, kui Te eales arvasite. ;) Raivo on midagi sellist, mis hämmastab Teid, sest Te ei tea iial, milline Ta nüüd on. :D
Kõik see, mis varem mind segas ja takistas on nüüdsest läinud, sest teen seda, mis tee head teistele. Minu sõbrad võivad alati minule loota. Ka minu tuttavad. Mu telefon on avatud ka öösel, aga ma vahest ei ärka üles lihtsalt. :D

Valu, mis mind piinab, nõrkused mis mul on on mu suurimad tugevused. Tugevused, mis ei kao, sest need vaid süvenevad. Ja ma olen viimaks rõõmus, et oman neid, sest need ongi need, mis teevad minust minu. Inimesed, kes pole kannatanud, ei tea mis tähendab elada.


Rõõmustage, et elate ja tehke tööd. Jõudke teha seda, mida tahate. Vaimne ja füüsiline jõud koos on parim omadus mida saab endale lubada.
Omapärased inimesed vallutavad maailma.

Päikest ja rahu.

Ja nautige kevadet. See tuleb vaid kord. ;)

4 kommentaari:

  1. Hommikul kell 5.44 nii positiivset postitust lugeda - vot see juba on midagi :D Andis päevale kohe hoogsa stardi!
    Ja nüüd rattaga Raadi surnuaiale linde varitsema...

    VastaKustuta
  2. Tore, kui Sulle meeldis ;)
    Raadi surnuaed?
    Peab Sinuga ikka uuesti rääkima hakkama ka :)
    Loodan, et linnuvaatlus läks hästi :)

    VastaKustuta
  3. Mulle andsid ka nüüd positiivse annuse kaasa tänasesse päeva, hakkan kohe koristama :)

    VastaKustuta
  4. Väga tore, kui suutsin positiivsust Teisse süstida :)
    Seda ma soovingi vaid ;)

    VastaKustuta