reede, 28. oktoober 2011

Türi, Särevere, Põltsamaa - 3h

Eks tuleb kõik oma seiklusrikkad tegevused ära kirjutada.

Sai siis täna vahetatud Golfil hammasrihm. Rutiine töö ju.
Aga ometigi mingi asi, mis sai teostatud, tegi Golfile aia.

Algas siis asi kui liikusin Türilt koju.
Enne seda viisin veel Evelini rongile ja ei täheldanud vigu. Aga kui hakkasin koju liikuma täheldasin et auto jätab töötakte vahele.
Noh, kes teab, mis põhjus, äkki 4 käik ja 50km/h liiga vähe. Noh, vedasin linnast välja, nagu möödusin 70 piirangust mis Türilt väljasõites on Särevere poole, oli kutu.
Teeäärde, ohutuled peale, ja kapoti alla. Vaatasin, noh, pealevoolus õhk, okei. Liigutasin, sain tööle ja edasi kodu poole. Hobutallide juures hakkas uuesti vahele jätma. Sai siis Särevere söökla ette parkida end ja uuesti vaadata. Ikka nagu midagi väga ei märganud. Mõtlesin, et surun edasi. Jõudsin Taikse raudtee ülesõiduni ja sealt edasi. Aga selle aja peale oli see ikka eriti palu vahele jätnud ja mõtlesin, et läheks Särevere tanklasse ja lisaks kütust, et pealevoolust kütust oleks õhuvabam.
Vedasin tagasi läbi häda. Tankisin.
Ja jälle Särka sööklasse, et kontrollida. Tegin tiiru. Seisin. Gaasitasin.Siis sõitis mööda Mario.
Mõtlesin, et aitas ja hakkasin uuesti kodupoole liikuma. Taikse ülesõit oli surmaks. Napilt enne rongi veeresin üle raudtee ja nägin seljataga rongi möödumas. Üritasin käivitada. Ei purtsugi.
Autos välja ja edasi lükkama, lükkasin auto edasi, kuni selle kohani, kus oli mingi kõrvaltee (Pärast ülesõitu Taikse poole). JA siis seal uurisin, Starter hakkas ka jebima. Toksasin seda.
Katsusin lõdvikuid, et ehk on viga mootori ülekuumenemises. Pumpasin käsitsi jahutusvedeliku ringi. Pingutasin generaatori ja veepumba rihma. Ja sain isegi tööle. Next try to get home.
Jõudsin 300m edasi ja siis oli pikem seismine.
Türi Autokaupadest pärit mees, käis abigi pakkumas. (Oli kohe hea tunne, et inimlikkus pole kadunud.)

Selle aja jooksul uurisin kütusefiltrit, pingutasin selle ühendused, vaatasin tagasivoolu jne. Absoluutselt kõik, mis pähe tuli.

Pärast BMW-ga sõitnud abipakkuja lahkumist istusin autosse ja ootasin papsi, kes pidi ka kunagi jõudma.
Istusin ja mõtlesin. Ja tuli idiootne idee, ühel silindril pihusti pealt lahti, ehk aitab. Uskuge või mitte aitas. Hakkas tööle, aku oli selleks hetkeks juba suht tühi muideks. :D

Veeresin siis vaikselt edasi, et kuskil paremas kohas, kui suht keset teed seista ja vaikselt tühikäigul autosse sooja puhuda ning isa oodata.

Paps tuli, ja mõtlesime, et vahetaks filtri ära, ehk aitab. Vahetatud see, asusin taas koduteele.
Väga pikalt ma taas rahulolev olla ei saanud. Jälle vahelejätmine. Noh, kapott lahti, helkurvest juba pikemat aega seljas taas kapoti all. Tagasivoolu voolikuid korrastama ja üle vaatama. Jälle läks tööle. Ja taaskord mõne aja pärast peale 90km/h kiirendamist, again.
Kabalas sain taas näppe õlitada, Uurisin ja sudisin neid voolikuid, pihusteid jne. JA ossa ime, pärast seda sain taas sõitma.

Aga sellise erinevusega, et siis suutsin olla rahulolev peaaegu koduni. Siia ma jõudsin. Läbi häda ja õnnetuse ning õnnestumiste.

Tükk aega roolis mõtlesin, kust selline viga võis tulla. Põhjus jääb ilmselt pumba kere väänamise taha, mida täna sai hammasrihma õigemaks jooksmiseks tehtud.
Eks järgmine nädal loodan uurida.