esmaspäev, 3. mai 2010

Esmaspäev ;)

Tere! :)

Ürgmees :D
Olen seda näinud korra, täna vaatab toanaaber, mina kuulan ja naeran end ribadeks. :D XD
Soovitan kõigile, kes seda näinud pole, siis soovitan vaadata. Saate naerda, kuigi jah, tõde on see, mis räägitakse. Nii ongi.
Kui tahate sellest kuulda, siis mina võin aidata. Ma suht niimoodi käitungi, kui seal räägitakse. :)


Täna sai üldse kuidagi palju nalja.
Käisime toanaabritega rattapoes. Üks toanaaber ostis omale rattaluku. See oli muidugi kiirklambriga kinni, aga nuga polnud. :) JA siis ta seal keerutas seda lukku sellest kiirkinnitusest läbi. Mina ja teine toanaaber naersime ja kommenteerisime seda muidugi. :D Aga bussipeatuse inimesed vaatasid küll meid kui lollakaid. XD

Lisaks oli üldse kõik tänased sündmused kuidagi humoorikas toonis. :D
Käisime siis KMA-d otsimas. TAhtsin seal ühte asja võtta, aga ajasin asutused segi, minul on vaja Pensioniametit, mitte KMA-d. :D Täielik põrumine. Eriti lahedaks teeb asja see, et passisin selleks 15min Tartu Lõunaprefektuuri hoones. ;) Oi, ma sain naerda oma idiootsuse üle. :D

Aga kuna juba sattusime Põllu tn kanti, seal ju Salvesti pood ka, siis mõtlesime, et hüppame ka sealt läbi. Midagi ehk head ja odavalt võimalik omandada. :D
Läksime jahile. Siht oli olemas, midagi head ja odavat. :) Poe juures hobused kinni ja poodi. XD Leidsimegi, porgandi-astelpaju mahla, tõesõna, puhas mahl, mitte mingi läga. :) 11.- pole palju selle eest maksta, 1l pudel. :)
Umbes 2 min või vähem oli minul pudel tühi ja siis hakkas kõht paisuma. Täitsa lõpp kui toitev asi see on ikka. ;) Ma võtsin veel omale majoneesi küüslaugu ja tilliga. Praeguseks hetkeks juba on pool pukri tühjaks õgitud, enamus niisama, mitte millegi lisandiks. :D

Aga äärmiselt lahe on 2 korda linna ühest otsast teise sõita. XD

Tegin nüüd õhtul omale süüa, makaronid ja siis kõrvale sibula/vorstikaste. Garneeringuks sai siis lõigata omale ühikasse toodud murulauk.
Ääretult maitsev tuli söök, kui vaid rohkem mahuks sööma. ;) Misest, et söön vabalt mingi pool potti makarone ja veel pannitäie kastet peale. Lisaks kõrvale joogiks 1l mingit jooki, tee/kohv või mahl/piim.
Ja ma olen paras kont oma söömise kohta. ;)


Nüüd veel magustoiduks hapukoor kakao ja suhkruga. (Y)
Siis peab ka vist koolitööd tegema, kuigi absoluutselt ei viitsi. Nii mõtetu ju see kooliskäik. Niisama passida kuskil linnas oleks ka ilmselt huvitavam. XD Ei arva ma nii, kuigi jah, lasen suht palju tunde üle oma koolis. :)


Olge tublid ja ärge sattuge pahandustesse, muidu lõpetate ka Lõunaprfeketuuri 42" teleka ekraanil tagaotsitavate nimekirjas. :D


Meeldivat õhtut ja loodan, et Teil läks tänane päev korda. Minul läks. :)

PS. kirjavead paluks andestada mulle. (A)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar