neljapäev, 25. aprill 2013

24

Päev 24- Lugu, mis kunagi kõlab mu matustel.


Kindlalt see lugu.
Ei oskagi kohe seletada väga..
See nagu kirjeldaks mind mingitmoodi.. et kuigi ma olen surnud, olen ma siiski ikkagi olemas ja seda on tunda .
Segane, eks :) ?

*****

Niih.. täna olen juba natuke rohkem võimeline kirjutama midagi :D .
Eile lihtsalt oli mingi blokk peal.

No ühesõnaga, et suht varsti ju jälle üks töönädal läbi.
Homme saan varem ära, et musu juurde sõita :) .

See nädal pmst olin mina kontori perenaine ja tegelesin tihti ka asjadega, millest mul polnud õrna aimu kah :D . Aga ei, tore oli.
Teisipäeval oli tore õhtu, sest printsess Älis käis meil külas jälle :) .
Jäi isegi minu süles magama, kuigi ootasin, et ta krooksutaks :D (okeiseeoliimelik)
Õhtud on kohe nii toredad, kui tema ja teised on külas .

Muidu praktika vaikselt edeneb, päevad ja nädalad lähevad imelikult kiiresti, et ei panegi tähele, kui juba päev läbi on saanud.

Aga see on ju hea?
Tulebki kiiremini juuni kuu kätte ;) .

Aga ma arvan, et see on kõik minupoolt tänaseks.

Olge ikka sama tublid ja ärge haigeks jäääge! ;)

E.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar