kolmapäev, 24. aprill 2013

17-23


day 17 - a song that you hear often on the radio
No see oleneb täiesti, mis raadiot kuulata.
aga no.. skyplus'i kuulan päris tihti viimaselajal..seega..
Mina vähemalt olen seda lugu ikka päääris tihti kuulnud skyplusist.



day 18 - a song that you wish you heard on the radio

see ma arvan. polegi seda kuulnud vist raadiost..






day 19 - a song from your favorite album

Neid on ju niii palju.. :(

oeh.. okei siiis..


nvm video. lugu on tähtis.



day 20 - a song that you listen to when you’re angry
kui ma olen vihane? haha.. kui Evelin on Vihane, siis Ta Ei Kuuula muusikat :D .Ta peab oma parima kõne, mida pärast tuleb sügavalt kahetseda ;)
Agaa no kui on Kergem vorm vihast ...siis...



Ma olen õnnelik, et inimesed on nii ilusad ja head


see kuidagi lahustab viha.. 
kõik on ilus ja hea..


day 21 - a song that you listen to when you’re happy






day 22 - a song that you listen to when you’re sad






day 23 - a song that you want to play at your wedding





Ma olen selliseid lugusi niiii palju otsinud, neid on ülimalt palju.
Aga no kui üks, siis üks.
See muidugi ei tähenda, et see lugu kunagi kõlaks kuskil :) .



*****

Oeh.. Nii pikk vahe tuli sisse nüüd.

Aga no, varsti saab läbi :D .

Ega ma ei oskagi kohe midagi rohkem kirjutada.....




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar