kolmapäev, 1. mai 2013


day 29 - a song from your childhood



Mäletan niiii hästi, kui ma seda kunagi hästi väiksena oma õele koguaeg laulsin :D .
Kahjuks ma ei leidnud seda õiget, lapsehäälega lugu ülesse.

day 30 - your favorite song at this time last year



Seee ilmselt.. ei mäleta nagu väga heasti enam :D  . 

****

Ja läbi seee saigi.. 
Küll läks kiirelt.. :D 
Aga noh.. ilmselt tuleb nüüd totaalne vaikus nüüd siin blogis.. Aga kunagi ei või teada.. :)

Eile oli üks hea seik õhtul..
Ma vaatasin juutuubist natuke twilighti filmiklippe; ja siis ühe klipi vaatasin ära, ja siis panin volüümi juurde, sest ma ei kuulnud midagi,
Enne järgmise avamist, ma unustasin volüümi vaiksemaks keerata..see oli ikka noo suht põhjas.. :D
Ja kui see video siis mängima hakkas.. :D :D Kohe alguses oli mingi hull karjumine ja kisamine seal suht :D
omg.. :D esiteks; ma ise ehmatasin, koer sai ataki peaaegu ja samamoodi ema :D
Mina ja õde saime kerged naerukad ja Älis ei teinud suht väljagi :D :D . Oli ikka rahulikult edasi. 

Täna on vaba päev, suht uimane ikka.
Tunne on, nagu oleks peksa saand.. :D
Egas muud midagi.. 
polegi midagi öelda. 


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar