kolmapäev, 10. aprill 2013

Päevad 3 - 9 (Päev 5 olin unustanud)

Eks hakkame siis paugutama neid lookesi. Mina ei luba eales, et iga päev postitada jaksan.



Päev 03 - rõõmustav lugu
Raske on leida lugu, mis ükskõik, mis hetkel rõõmustaks meid.
Aga tegelt Jerry Reed on ühe looga minu tuju rõõmustand ;)




Päev 04 - kurvastav lugu
Neid lugusi teab vist igaüks meist suures koguses.
Aga valida on ikka raske.





Päev 05 - lugu, mis meenutab Sulle kedagi
Endalegi tekib mõte, et kas ma seostan teatud lugusi kellegiga ja seetõttu kuulan neid?
Äkki tõepoolest ongi nii.
Kes arvab ära, keda ma mõtlen? ;)





Päev 06 - lugu, mis meenutab mingit kohta/aega
Neid lugusi on vahel lausa raske valida. Aga mäletan ühte lugu, millega meenub üks huvitavamaid suvesi ;)


Päev 07 - lugu, mis meenutab kindlat sündmust
See tundub kuidagi liiga sarnane. Aga eks tuleb kaasa minna ja mõelda millegile muule, kui eelmisele päevale.

Hmm, autoost?



Päev 08 - Laul, mille kõiki sõnu tead
See on nüüd küll keeruline. Paljudel lauludel tean ma sõnu, osaliselt. Aga laul, mille kõiki sõnu tean?
Keerukas valik.
Esimese ideena tuleb Vennaskonna looming ette.
Ja peangi ilmselt sinna jääma. Siiski mu lemmik ;)



Päev 09 - Laul, mille saatel tantsid
Oih. Vot kus on pirakas, eriti arvestades asjaolu, et ma ei tantsi eriti. ;)

Aga meeldiva koostöö nimel.
PS: See on vägev, mida see vend oskab.
Suudaks ma kasvõi 1 liigutuse järgi teha, oleks vägev.






Aga saigi vist seekorda tehtud.

Hilinemine on küll meeletu ;)
Aga eks see on täpselt minu moodi ;)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar