reede, 21. mai 2010

Vblog 2

Hahaa, it's finally here!

Tegelikult on mul hea tuju, kuna täna oli edukas päev.

5 kommentaari:

  1. Peaksin seda rohkem halvustavaks ...aga ütlesin vastu et milline ma siis olen ilus ju:D ja et tean et olen ilus:D väike ego laks:) et siis Merle poolt see kommentaar et ikka teaksid kes kirjutas:O

    VastaKustuta
  2. Ootan huviga järgmist :)Tubliiiii oled :) mina küll ei saaks hakkama videoblogiga :)

    VastaKustuta
  3. To Merle.
    Tavaline reageering, aga vähemalt Sa ütled midagi head vastu. :) PS. Tänan vastamise eest.

    To ...
    Miks Sa huviga ootad? JA kas ma just tubli, pigem mulle meeldib see, mis teen. Järgmises seletan ka lähemalt miks mulle see meeldib.
    Kõik saavad hakkama. Pead vaid iseendasse uskuma. Ja mõni toetav sõber on ka kasulik. Kes siis sunnib või innustab Sind seda tegema.
    Aga tee proovi, hakka kõigepealt kirjutama, siis lisa midagi muud ja nii see tulebki.

    To Evelin
    Seejuures, Tänan Sind veelkord Evelin! Oled tõesti E. E. (küllap saad aru.)

    VastaKustuta
  4. Ma ka muidu peaks seda halvustavaks. :D

    Aga jaa, pole tänu väärt. I got it dude! :D

    E. E. ;)

    VastaKustuta
  5. Tere E.E. :)
    Suht loogiline reaktsioon oleks selle lause halvustavaks pidamine.
    On ikka küll tänu väärt. Andsid hea tõuke mulle. Positiivse elamuse. :)

    VastaKustuta