esmaspäev, 24. mai 2010

Minu laulmine

PS. Tean, ma ei oska laulda, kuid ma võin Teie jaoks lolli ikka mängida ju. :)

Aga andke ka tagasisidet pisut mulle, eks. Mind huvitab, kuna mul on palju ideid. Ja ma üritan täita oma soove.

4 kommentaari:

  1. Muidu täitsa tore:) natukene kriitikat et pead veits rohkem harjutama siis saad meistriks aga muidu täitsa ok:) ja sa võiks järgmise teha sellise kus ei ole nagu ära muudetud et nagu näeks sind tavaliselt:) aga jään ootama uut lugu siis :)

    VastaKustuta
  2. Jah, tean isegi, mu hääl laseb oktaavide ühest otsast teise nagu ma ei tea mis.
    Eks pean harjutama tõesti.

    Miks mind tavaliselt võiks näha? Mulle just meeldib see, sest see on justkui mingi , ma ei tea, aga mulle meeldib. :)

    Ära väga kõvasti oota. Ma ei tea, kas see niipea tuleb. Peab enne videoposti tegema ära hoopis. ;)

    VastaKustuta
  3. No ma ei tea :) ühe ju võiks tavaliselt ka teha:) või sul on mingi värk tollega?:D
    no ek ssa tee siis videopost ära ja sisi tee üks lugu ka:D

    VastaKustuta
  4. Selge Merle.
    Tänan Su loa eest. :)

    VastaKustuta